Subject: Tabivere alevikus asuva kinnistu nr 2436 Voldi Tuuleveski II detailplaneering
From: "Anni Teetsmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 10:33:56 +0200

Tere

Tabivere Vallavolikogu poolt on 17.06.1998 otsusega nr 111 kehtestatud
Tabivere alevikus asuva kinnistu nr 2436 Voldi tuuleveski II
detailplaneering, millega on võimalik tutvuda siit:
https://gis.tartuvald.ee/dokumendid/Detailplaneeringud/DP_1998_01/ .
Detailplaneering hõlmab Tuuleveski maaüksust (kü tunnus: 77301:002:1120)
ning planeeringualale jääb ka Tuuliku maaüksus (kü: 77301:002:1870).
Detailplaneeringuga soovitakse alale kavandada tankla. Antud
detailplaneeringu kehtestamisest on möödunud rohkem kui 20 aastat ning
planeeringut ei ole asutud ellu viima. Sellest tulenevalt oleme küsinud
maaüksuse omaniku arvamust planeeringu kehtetuks tunnistamise osas.

Maaüksuse omanik on edastanud meile oma seisukoha ja arvamuse
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise osas. Maaüksuse omanik AS
Eksar-Transoil on edastanud meile oma seisukoha, mille kohaselt nad
soovivad asuda detailplaneeringu lahendust ellu viima ega nõustu
detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisega. Arvestades, et planeeringuala
hõlmab ka tugimaanteed nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete teed, ning planeeringu
kehtestamisest on möödas rohkem kui 20 aastat, soovin küsida kas ja mis
tingimustel on Transpordiamet valmis kooskõlastama tankla rajamist
Tuuleveski maaüksusele. Planeeringu kehtestamise eelselt  kooskõlastas
selleaegne Jõgeva Teedevalitsus planeeringu 22.10.1996, tehes neli
märkust, mis on leitavad siit:
https://gis.tartuvald.ee/dokumendid/Detailplaneeringud/DP_1998_01/Planeeri
ngu%20seletuskiri.pdf lk 11.

Lugupidamisega,

Anni Teetsmann

Tartu Vallavalitsus

Planeeringute spetsialist

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel. 5309 9192